این ستاره پرتغالی هنوز قراردادش را با رئال تمدید نکرده و به تازگی اعلام کرد که برای منچستریونایتد، باشگاه سابقش، دلتنگ است تا شایعات در مورد بازگشت او به الدترافورد قوت بگیرد

سایت گل- کریس رونالدو، ستاره رئال، از بودن در مادرید کاملا راضی است و قصد ندارد این باشگاه را ترک کند.

این ستاره پرتغالی هنوز قراردادش را با رئال تمدید نکرده و به تازگی اعلام کرد که برای منچستریونایتد، باشگاه سابقش، دلتنگ است تا شایعات در مورد بازگشت او به الدترافورد قوت بگیرد اما امروز تاکید کرد که در حال حاضر به بازگشت به منچستریونایتد فکر نمی کند.

رونالدو به خبرنگاران گفت:" منچستریونایتد باشگاهی است که از زمان حضور در آن، در قلب من جای دارد و همه می دانند که من چه احساسی نسبت به این باشگاه دارم. اما آینده من در رئال رقم خواهد خورد و می خواهم اینجا بمانم.

اکنون زمان صحبت کردن در مورد آینده من نیست. فکر می کنم پیش از شروع تمرینات پیش فصل برای صحبت کردن در این مورد وقت داشته باشیم. اساسا بعد از یک فصل طولانی، اکنون زمان استراحت است.

من از بازی کردن در رئال لذت می برم. من چهار سال است که در اسپانیا بازی می کنم و می خواهم در اینجا به کارم ادامه بدهم.

امیدوارم بتوانم با تیم ملی پرتغال به جام جهانی برسم؛ این یک هدف بزرگ برای همه ماست. ما روی این هدف تمرکز کرده ایم و منتظر حضور در جام جهانی هستیم.

البته من همیشه به دنبال بهتر و بهتر شدن هستم و فصل آینده هم همین طور خواهد بود. تلاش می کنم تا همیشه تمرکزم را حفظ کنم و مانند همشه، برای قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ بجنگیم."

این ستاره پرتغالی در 199 دیداری که در همه رقابت ها برای رئال به میدان رفت، 201 گل به ثمر رساند و تا سال 2015 با رئال قرارداد دارد.